Donnerstag, 29. August 2013

DIALEKT.... oda..... HOCHDEITSCH

 
HALLÖÖÖÖÖLE meine liabsten....

JETZT muas i mol WOS los WERN......                                                                                           

JETZT muss ICH mal was los WERDEN....

i GFREI mi jedes mol so sakrisch über EICHE nachrichtn

ich FREUE mich jedes mal so WAHNSINNIG über EURE Nachrichten.......

oba i wor a bisal verunsichert......

aber ich war ein bißchen verunsichert......

weil sich manche voi schwar dan mi zu versteh......

weil sich manche voll schwer tun mich zu verstehen.....

do hob i echt zweiflt ob des so gscheit wor das i auf DIALEKT schreib......

da habe ich echt gezweifelt ob das so gescheit ist das ich auf DIALEKT schreibe.....

und dan hob i mol versucht a POST  auf HOCHDEITSCH zu schreiben.....

und dann habe ich mal versucht eine POST auf HOCHDEUTSCH zu schreiben.....

des hot sich sooooo saubled unghorcht.....

das hat sich soooooo saublöd angehört.....

das i ma denkt hob....na des bi nit I.....

das ich mir gedacht habe....nein das bin nicht ICH.....

und kurz drauf ham ma wieda welle gschriebn das mein DIALEKT vooolllleeee guat finden....

und kurz darauf haben mir wieder welche geschrieben das sie meine DIALEKT voll gut finden....

und des hot mi sooooo gfreit das i am liabschtn alle O BUSSLT hätt weil i ma wieda sicha wor......

und das hat mich so gefreut das ich am liebsten alle abGEBUSSELT hätte weil ich mir wieder sicher war......

das i des so schreib wias grod so ausasprudlt vo mir ......

das ich das so schreibe wie es gerade so rausgesprudelt aus mir......

sehgst des hört sich ja scho sooo saubled un..... rausgesprudelt aus mir.....

i wos zwar das i nia so voi LESA ham werd ...

ja de ganzn AMIS....
 CHINESN....
 MAROKANER.....
de ZILLERTOLA....
oda de vom URWALD..
de PREISSN...
die ALIENS.....

.ja do gibt's koan GOOGL... ÜBASETZA....für MI.....

aber des is ma WURSCHT... pfiff---- KASS...

ggggggggg.... hob i auf FB gsehn,,,,,
 
demnächst moch i mit EICH mol an BAYRISCH---KURS---

und in NULL KOMMA NIX--- habts a WEITERE fremdsproch.....

JA a DIPLOM gibt's KOANS bei MIR--- oba SOLLT ma uns irgentwo mol TREFFA..... dann VERSCHTEST MI...ga.....

so JETZT brauchst nit BAYRISCH khenna:... oda des HOCHDEITSCH....

jetztad brauchst lei die AUGAL aufmocha.....

 
ich GLAB für BLUMAL boidln IS egal IN wos MA für A sprache SCHREIBT...
 
 
ODA?????
 
und i gfrei mi üban JEDN de wos ma SCHREIBen.....
ob i di versteh oda nit.... is WUARSCHT... i woas das do WARSCH....
und da FÜNF minutn ZEIT GNOMMA hosch FÜR MI....
und deswegn mog i di....
 
BUSSAL aufs ASCHI.....
 
BIRGIT  Angermann..... do finds mi auf FB....
 
 
 
 
 



Montag, 26. August 2013

LECKA:... SCHMECKA... und der harte WEG zum SPINAT....

HALLÖLEEEEE.....

meine FREUNDE der TIROLER VOLKSMUSIK....

de is des wos mei SCHNACKERL zu unsere HUND sogt WENN er HOAM khummt....
i muas jedes mol  LACHN...und DE Hund GFREIN sich a jetzt mal DRÜBA....
i woas zwar nit obs  der SPRUCH is ODER weil da PAPA hoam khemma is....

ma heit MITTOG hob i soooooo an HUNGA ghobt.. i hätt a ganze KUAH aufessn KHENNA...
dann is ma EINGFALLN das i ja so eine NEICHE tarteform HOB... so a NEUMODISCHE... mit an GLOSBODN unten....
gut dann schaun ma mol in mein REZEPTMAPPAL..... do schreib und pick i imma so REZEPTAL eini de wos ma SCHMECKN kunntn...

ahhhh nach a halbn STUND bin i fündig gwordn... mei HUNGA.... is no GRÖßER gwordn.....
JA dann mach ma so a 

SPINAT-SCHAFFSKÄSE -TARTE---

ZUTATEN durchgschaut:... ja müßt i do hom...

NAJA........ beim MEHL da hob i an KOMPROMISS eingeah MIASSN.... hob lei a ROGGENMEHL
                do ghabt....

NAJA.........dann werd er halt a bissal dunkla

NAJA........ a BUTTA hob i a nimma... ma wos liegt den do HINTN...

NAJA........ah MARGARINE.... mhhhh 1MONAT abgelaufen.... uiiii nit guat....

NAJA...... dann schaun ma  mol eini....

NAJA......  bisal  SCHIACH hots scho ausgschaut....

NAJA...... ´STINKA tuats no nit....

 mei IS doch WURSCHT eini damit....

so woooooo is der BLATTSPINAT.....

der is in da GFRIAHTRUHE.... mei SCHNACKERL... vom TISCH aus....
guat ochi in KELLA.... TÜR auf..... ojeeeee der gehörte a mol ABGETAUT...
i ram do drinna umananda.. kein SPINAT in sicht....
SCHNAAAAAACKERLE... bist da sicha DAS ma oan hom......
ja sagsts SCHNACKERLE..... gaaaaaanz UNTN....
mei und dann ram i olls ausaaaa..... do is nit und dort is nit... i griag scho de KRISE
DENK ma scho SCH...... DRAUF.... mach an PFANNAKUCHA....
DOOOOO liegt da in da LETZT schublad.... nächst mol graigst an LAWINENPIEPSER DRAN...

ja  dann mach ma mol den TEIG... i woas nit warum der bei mir imma soooo an de FINGA klebn MUAS.... und dann muas ma den TEIG a no kneten.... HALLO.....das geht voll in de ARME....
dann KOMMT a no so a blede MELDUNG von mein SCHNACKERL.....
mei do griagst oba voiiii de MUSKELN... i eh scho u zipft... von der PATZEREI....
sog dann... ja SCHNACKI no ZEHN Minuten und i hob mehr wia du...

HUCHHHHH WOS SOLL i sogn.....
 es is DOCH NO WOS DRAUS GWORDN.....


uns soooo geht a

ZUTATEN FÜR DIE FORM VON 28 CM

FÜR DEN TEIG....

200g MEHL
100g BUTTER
1 EI
SALZ

FÜR DEN BELAG......

500g BLATTSPINAT
1 ZWIEBEL
1 TL PFLAZENFETT
250g SCHAFFSKÄSE
50g JOGHURT
2 EIER
SALZ UND PFEFFER....

ZUBERITUNG....

FÜR DEN TEIG DIE ZUTATEN AUF EINER ARBEITSFLÄCHE RASCH ZU EINEM TEIG VERKNETEN.::::EINE KUGELFORMEN,IN FOLIE WICKELN UND 30MIN. IN DEN KÜHLSCHRANK LEGEN.....SPINAT GRÜNDLICH WASCHEN,...DICKE STIELE ABSCHNEIDEN...
(i hob lei an gfroana ghobt geht a)
BLÄTTER TROPFNASS IN EINEN TOPF GEBEN UND BEI MITTLERER HITZE ZUSAMMENFALLEN LASSEN......ZWIEBEL SCHÄLEN,....FEIN HACKEN UND IM ÖL ANDÜNSTEN......SPINAT ABGIESEN UND GUT AUSDRÜCKEN....,MIT ZWIEBELWÜRFEL MISCHEN.
TEIG AUF EINE BEMEHLTEN ARBEITFLÄCHE AUSROLLEN....

(also bei mir fuktioniert des nia des pickt imma am nudlholz da werd i imma ganz narrisch....
i hobs dann so eini druckt in de form.. do no a stückal und do a no wos... past)

IN DIE GEFETTETE TARTEFORM  GEBEN;...DABEI EINEN RAND FORMEN.....MIT DER GABEL DEN BODEN MEHRALS EINSTECHEN..... BEI 180 grad 10 MIN. VORBACKEN....,SCHAFFSKÄSE ZERBRÖSELN UND MIT JOGHURT UND EIERN VERQUIRLEN,.....MIT SALZ UND PFEFFER WÜRZEN.....SPINAT AUF DEN BODEN VERTEILEN. KÄSE-EIER-MISCHUNG DARÜBER GIESEN,...... TARTE IM BACKOFEN 30MIN, BACKEN

.... VOALAAAA....



 
 
 
 
 
 
 
soooo HABTS an HUNGAAAA.... na dann schauts wos alls DAHOAM habts....
 
PS..... im NEICHEN gschäft SAN grod de ELEKRTIKA DO.... und BALD der MALER...
wollts amal schaun ,,,
wias ausgschaut hot als ma des erschte mol den LADEN angschaut hom....
NIT daschreckn schaut no volle WILD aus....
 
 des war im hinterRAUM einer FLORISTIN... sehgts IHR des
 SHABBYYYYY-TISCHL...
derf ma behaltn... yesssss
 
alles alte SCHRÄNKE... de werden no WEISS....yesssss
 
 
de GITTI... is ganz VALIEPT in den SCHRANK....yessss
 
sooooo genial... vielen DANK an den GRAFEN...ja des is a ECHTA graf...
 a gaaaanz a cooooler...GRAF,,,,yesssss
 
 
 des HAUS selba is 500 JOHR alt.... wia alt is wohl der BOOOOODEN...yessssss
 
 
 
hinter dieser TÜR.... bald....bald....
mei soooooo voiiii ARBEIT NOOOOO....
ich WÜNSCH eich no wos und schick EICH a BUSSAL aus TIROL

Montag, 19. August 2013

DAS jammern HAT einen NAMEN......

ja ICH....

I bin WANDERN gwesn mit mein SCHNACKERLE....
 ja VOM Gedanken HER a TOOOLLLE Idee....
 aber I und WANDERN des is WIA wenn da HANSI hinterseer sogt,,, er kann GUAT singen:....
 ja i woas i schau voll FERTIG AUS,,,,,,

 i war FERTISCH... totaaaaal do warn ma aber grad 15 Minuten UNTERWEGS...
 aber  den VOGL hots ma AUSAGSCHOSSN ... wia mi a DREIJAHRIGA überholt hot....
gor nit guat für mei SELBSTBEWUSTSEIN....
ja i WOAS ES war ja mei IDEE.....

SCHNACKERLEEEEEE gehen MA aufn BEEEERRRG...

wos duuuu UND wandern...  DU münchner STADTKIND... will WANDERN geh....
 ja warum NIT wohn ja scho seit 16 JOHR in TIROL...
BIN ja friahga a WANDERN ganga.... ok do hob i 3 kleidergrößn weniga ghobt....
 oba des ku ja nit sooooo schwar sein....

 oda und BOIDLN Mocha KU I A no sooooo NEBENBEI....
 GUAT dann gehn ma....
aufi ins STALLHÄUSL.... des is vo BAD HÄRING aus ca.  2 STUND ....
für DI  hot mei SCHNACKERL gsogt.... für DI sans 3 STUND....
 mei wia der GSCHEIT is..... des is JA a KLACKS für mi------
ja do hob i no nit den WEG gsehn..... sooooooo STEIL is do AUFI ganga....
 VOOOOOLLEEE gfährlich WOS doo....
 oamol WAR I fast ABGSTÜRTZT... OK 10 CM is ochi GANGA,,,,,
 aber mir is fast des HERZAL stehn BLIEM....
  der MEINIGE ollerweil.... TUA weida..... do is ja a SCHNECKN schnella WIA du....
 mei ANTWORT IS drauf gwesn,,,, de SCHNECKN hom a nit sooooo blede SCHUACH un....

 ja wir LIEBEN uns,,,,,,
geh du voraus i kimm noch


. und HÖR MOL mit DEINA knipserei AUF... na des MUAS sein:.... SOOOOO voi BLUMAL

mei i woas ollerweil des gleiche BLUMAL... STIMMT NIT...
 des is de VERWANDSCHAFT....
ah doch no wos anderscht GFUNDN....
und wos duat mei SCHNACKERL..... waaaaarten
AUF mi.....
wart i KUMM glei
maaaaa i liab soooo alte BAUERNHÄUSER.....
ah es is nimma WEIT .... i hob soooo an HUNGA
NIIIMMAAAA weiT hot a GSAGT,,,, mir dann DE haxn WEHHHH
 OBA der AUSBICK is GEWALTIG..... DER wilde KAISER,,,,, soooo scheeen....
AUA..... i hob a BLOSN am FUAAASSS...
wart i kimm scho...
 
des nächschte mol KETT ihn U.....
 ahhhhh DOOO is es.... mei SCHAUT DES liab aus....
mahhh sooo LECKA
und INNEN drinnen sooo shabby.... ok i hatts WEISS gmacht...
der SAMMY WOR a KAPUTT nit lei I....
 
 ja sorry wir ham scho FAST ois gessn.... als i drun DENKT hob wegan FOTO hob i gaaaanz LAUT gschrien... wart aufhörn... dem wos neba mir ghoggt is .. dem is de GABL aus der HAND gfalln...
sooo daschrocka is a,,,, ein zickiger BLICK von der DAME.. hot zu dem GABLVERLIERER ghört....
iss WEITA,,, du bisch nit gmoant,,,,, TZTZZTZT...
es war sauuuuu lecka.. genau des RICHTIGE...
a SAURE WURSCHT und a GRAUKAS.....
nett wars... an SCHWEINSBRATN ham ma nit GESSN
OBA der soll gewaltig GUAT SEIN....
und dann bin i no KURZ UMS haus uma GANGA.....
weil i in den STALL schaun WOLLT.....
 
wollt a poor KÜHE fotografiern.....
 und wos SEH I DOOOOOO
 
ein LAAAAMMAAAA.... ja san ma jetzt in TIROL,,,, ODA in SÜDAMERIKA.....
i hoff es hot EICH gfalln....
und no was muas i loss werden...
 ihr dats soooooo LIAB kommentieren....
 des is soooooo
sooooooo NETT vo EICH....
i druck EICH alle....
 ok A bussal GRIAGST A NO.....
ich wünsch EICH wos und i gfrei mi scho wieda aufs NÄCHSTE mol WENN i WANDERN geh....
ggggg