Mittwoch, 29. Juli 2015

MEI LIEBLINGSGARTN,,,,,,

HAAALÖLLEEE meine MÄDLS und oan zoa JUNGS,,,,,

heit gibts GARTNBUIDLN,,,,
heit wird nit vuiiiii GLAPPERT
heit wird geguckt,,,,gggggg

i hob ja soooo ah FREID,,,,, mei i lieb den GARTN,,,,
draußen sitzn...... soooo fein,,,,,,
BLUMAL pflanzn,,,,,, sooooo scheeeeen,,,,,
SCHNECKN,,,,, killn,,,,, äh....... ja mei wenns de sich alle
bei uns niederlassn sans selber SCHULD,,,,,

soooo jetzt werd aber gschaut,,,okeeeeee

des is ah gefüllte STOCKROSAL..... wunderscheeeeen....
hob so oane no gor nia gsehn,,,,,


des scheeeene ROSAL war scho im GARTN,,,,,


de STOCKROSAL hob i vom HERMANN gschenkt griagt
glei vier STUCK,,,,,,sooooo ZART und ROSAAAA

de BLATTL von de TRAUBEN und de FETTE HENNE



des is oane von mir,,,,,
vom olten GARTEN,,,,,,

PLOX den ham ma ah mitgnomma
is gaaaanz scheeeen wieda kumma... FREU.... freu.....


mei HORTENSIE,,,, de hob i scho seit zwoa JOHR
im TOPF de werd i aber jetzt direkt einpflanzn
weil kaum BLÜTEN drauf san,,,,,






und in dem HÄUSAL wohn ma jetzt soooooo scheeeen ga.....

SOOOO i hoff es hot eich gfalln,,,,,
nachstes JOHR gibts dann no an GEMÜSEGARTN,,,,,
AHHHHHH
i gfrei mi schooooo
bussaleee an meine LIABSTEN hier,,,
bis bald de BIRGIT des DEKOHERZAL

Montag, 27. Juli 2015

MARILLEN-ALARM....

MEI i hob soooooo vuiiii MARILLN,,,,
deswegen gibts heit nomal an guaten KUACHA
mit MARILLN.....

i hobs ja vortesten lassn bei mir in da ARBEIT,,,,
und de warn alle begeistert,,,,,gggg
na echt...... der is sooooo guat,,,,,

im BACKBIACHAL is sogar gstanden
das des ah FAULE-WEIBA:KUACHA war
do warn zwar koane MARILLN drinn,,,,
aber i hob ma denkt des passen sicher guat do eini
ja muass de ja verarbeiten,,,,,,
werd aber ah no wos eingfrien,,,,
des geht ganz guat,,,,entweder in STÜCKAL schneiden
oder ganza,,,,,

mei und ah MARILLN-MARMALAD hob i ah gmacht
aber des wissts eh wia de geht,,,oder...?:::ggggg
des HAUBERL hob i selber gmacht in des BLUAML ah,,,,
nett gaaaa,,,,,



da FELIX war ja ah do,,,,,mei i sogs EICH,,, wia hob i des friagha
gmacht,,, mit drei KINDA und HAUSHALT,,,usw,,,,
alsooo war des gaaar nit sooo einfach,,,
mit den KLOANA und dann no backen,,,
alsoooooo bin i zerscht mol spatziern ganga
aufn BERG aufi mit den KRATTN,,,,äh KINDERWOGN,,,,
MEI der WOGN war soooo schwar,,,,oder der FELIX,,,,,gggg
ja weil i ma denkt hob dann schalft der BUA;;;
und i kann dann nebenbei  backen...
tjaaaaaa beim aufigeh hot er dann ah eingschlafn
als i dann wieda dahoam war,,,,,,mhhhh
jaaaaa dann war er ah wieda MUNTA....gggg
alsoooooo dann nomal ah RUNDE im GARTN,,,,rumtolln

SCHEEEEE miad macha,,,,,ja war mei ANLIEGEN,,,,
mei der BUA is nit miad gworden,,,, tjaaaa i schooooo

aber dann nach vier STUND hots im doch de DECKL ochaghaut,,,,
alsooooo schnell an den HERD und los is ganga,,,,,,,

sooooo dann guckts mol.....ggggg

mei  sooooo guat war der,,,
und EINFACH,,,und SCHNELL
eben FAULE-WEIBA-KUACHA....ggggg

mei i hob maaaa gaaanz vuiii REZEPTLANE rausgsuacht
für de MARILLN.... freu::: FREU,,,,,



sooooooo und jetzt zum REZEPTAL....

FÜR den KNETTEIG.....

200 g WEIZENMEHL
1 gestrichener TL BACKPULVER
75 g ZUCKER
125 g weiche BUTTER

FÜR die FÜLLUNG.......

750 g MAGERQUARK
3 EIER
150 g ZUCKER
1 PÄCKCHEN PUDDINGPULVER
VANILLEGESCHMACK
200 g SAUERRAHM
75 ml SPEISEÖL
2 große LÖFFEL von der MARILLENMARMALDE
150 ml MILCH
6-8 MARILLEN

mei i muas gestehn de hob i vergessn...ggggg
alsooooo gehts ah ohne MILCH,,,
mhhhh i glabs halt 
alsooo i kann mi nit erinnern,,,,
i glabi werd den nomal macha mit MILCH
und dann sog  I eich wos bessa gschmeckt hot

zwei DRITTEL des KNETTEIGES in die gefettete
 SPRINGFORM 26 cm auslegen
mit der GABEL paar mal einstechen
und dann 15 MIN,vorbacken.....

dann den BODEN etwas abkühlen lassen
dann den restlichen TEIG zu einer ROLLE formen
und damit den RAND auskleiden
ca 3 cm hoch

für die FÜLLUNG 
alle ZUTATEN zu einer geschmeidigen MASSE rühren
die in STÜCKCHEN geschnittenen MARILLEN unterrühren
und alles in die BACKFORM geben
und dann nochmal 85 MIN weiterbacken
abkühlen lassen,,,
und 
FERTISCH...... FREU..... freu:::::



ÜBRIGENS wenn jemand ah guats MARILLENMARMALAD -REZEPTAL 
hot her damit,,,,,,ggggg




da FELIX und da SIMBA san ein HERZ und eine SEELE

 MEI i kunnt ihn grod FRESSEN den KLOAN SCHEISSER.....
ÜBRIGENS des ENKALBABY NUMMER 5 is ah bald do...gggg
mei i gfrei mi soooooo......
bald is soweit... aber dann is mol ah RUAH gaaaaa.
5 BUAM des langt jetzt mol....ggggg

i wünsch EICH no an gaaaanz feinen ABEND
und DANKE für de netten NACHRICHTEN immer
i gfrei mi immer soooooo
hobts no an feinen ABEND bussalleeee bis bald de BIRGIT


PS:::: mei mei ULLI hat mi drauf hingewiesen das i vergessen hob de MARILLEN
dazuaschreiben,,,,ggggg hobs nachgetragen,,, mei i bin sooooo ah BAMSCHAFFL::::
bussaleeee..und sorry

Sonntag, 19. Juli 2015

MARILLENKUACHA....soooo LECKAAAA

HAAAALÖLLEEEE

wia gehts EICH?...
alsoooooo mir gehts gaaaaanz guat....
 weil i geerntet hob...
jaaaaaaa  mei hob i ah GAUDI,,,,,
tjaaaa i bin mega HAPPY......
weil....jaaaa weil.... ah i bin sooooo aufgeregt,,,gggg
ja weil wir an MARILLNBAM beim HAUS ham,,,,
i wollt imma an MARILLNBAM hom....
und jetzt kann i sooooo leckereeeee SACHA macha,,,,
FREU.... freu,,,,,

und jetzt is ah TEIL schoooo reif,,,,
alsoooo glei nochgschaut wos i backen kann
mei do miassats mi sehn,,,,
bald hundertwanzig KOCH und BACKBIACHALA vor mir liegen,,,
und dann wird gsuacht,,,,,
dann hob i ungefähr ZEHNE gfunden,,,
und dann wirds aufn TISCH gmischlt,,,ggggg
jaaa ihr LACHTS,,,,
und dann wird blinda nach oan BICHAL hinglangt,,,
und des muas i dann macha,,,ggggg
jaaaaa wissts eh,,, meine ZWÄNGE....
macht nix...... i leb guat damit,,,,,gelle....
soooo und jetzt kennts mol BUIDLN schaun geh,,,
und dann gibts des REZEPTALE:::: OKEEEE::




UND jetzt zum REZEPTAL.....

ZUTATEN für 1 BACKBLECH......

100g AMARETTI (kleine MAKRONEN)
1kg MARILLEN halbiert und entsteint

für den TEIG....
250g weiche BUTTER
200g ZUCKER
6 EIER
ABRIEB von halber BIOZITRONE
4 EL saure SAHNE
400g MEHL
1 PÄCKCHEN BACKPULVER

für die BAISERHAUBE
360g ZUCKER
12g SPEISESTÄRKE
4 EIWEIß

AUßERDEM
BUTTER für das BACKBLECH

die AMARETTI in einen GEFRIERBEUTEL verschließen und
mit einem NUDELHOLZ zu BRÖSELN zerstoßen.

BACKOFEN vorheizen auf 200 CRAD (UMLUFT 180 CRAD GAS STUFE 3-4)
das BACKBLECH mit BUTTER einfetten.

FÜR den TEIG in einer SCHÜSSEL die BUTTER mit den ZUCKER gut verrühren
und dabei nach und nach die EIER einrühren .ZITRONEN-ABRIEB und saure SAHNE
untermischen.DAS MEHL mit den BACKPULVER mischen, auf die EIERMASSE
sieben und unterheben.

DIE TEIGMASSE auf das BACKBLECH geben darauf ca.40g AMARETTIBRÖSEL
verteilen. die MARILLENHÄLFTEN mit der runden SEITE nach oben in den TEIG
drücken....und ca 20-20 MIN backen

FÜR die BAISERHAUBE den ZUCKER mit der SPEISESTÄRKE mischen
in einer SCHÜSSEL das EIWEIß unter ZUGABE von 130 g der ZUCKER-
SPEISESTÄRKE-MISCHUNG zu festen EISCHNEE schlagen , NACH und nach
das restliche dazugeben....zum SCHLUß die restlichen AMARETTIBRÖSEL unterheben

das BACKBLECH aus dem BACKOFEN nehmen und den EISCHNEE auf den KUCHEN
geben und erneut 15-20 MIN weiterbacken....bis des EISCHNEE leicht braun ist.....

FERTISCH,,,,,,, mahhhh i war gaaanz begeistert,,,,


der MARILLENBAM is bei der GARAGE,,,,
vor HAGEL geschütz...
okeeeee vor WÜRMER nit,,,,,
er is sooooo saftig  und oben knusprig
mei SCHNACKERLE hot gsogt
den BRÖSLHAUFA hätts da sparn kenna
puhhhhh.......okeeee
ah bisal zu siass wars ihm
aber für mi war er genau RICHTIG
freu:::: FREU,,,,,
sooooo meine SCHNACKERLEN.....
und demnächst gibts sicha no MARILLNKNÖDL und MARILLNMARMALAD,,,,
yehhhhh...... i frei mi scho,,,
hobts no an feinen ABEND
und DANKE das immer rein schauts bei mir
ah jaaaaaa bei INSTA kann i grod koane HERZLA verteiln...
de ham mi gschpart... tzztzttt... soooo gemein,,,,,
hob glab i zvuiiii druckt,,,,gggggg
BUSSALEEE  bis bald de BIRGIT

Montag, 13. Juli 2015

de GITTI vom BLICKWINKL de RENATE und des DEKOHERZAL war´n auf der MESS in MÜNCHEN.....

mei DANKE für de liaben WORTE zu mein kloan JAYDEN...
er is aber ah sooo ah SÜßER... gelle..

aber jetzt zu wos gaaaanz anderen,,,
wia i scho vorgwarnt hob,..
es gibt heit BUIDLN von da MESS in MÜNCHEN

mei doooooo gibts soooooo vuiii zum SCHAUN,,,
i sogs EICH i hob no zwoa TOG von den ganzen
DEKOHAUFA tramt....

des mol warn ma wieda zu DRITT,,,,
ja DREI WEIBER,,, gggg des sogt ja ech scho alles oder
gegaggel... und no mehr gegaggel.....
und SCHAU  DOOOOO und  SCHAU,,,, DOOOOO

jaaaaaa soooo scheeeen alles...
im DEKOPARADIES...
mei wir ham bestellt wia de WELTMEISTER
gell GITTILEIN und RENATE,,,,, FREU,,, freu,,,,



ahjaaaaaa i bin ah PROMI...ggggggg
jaaaa echt ohne SCHEISS,,,,,
beim GREEN  GATE STAND;;;;;
schaut mi oane un.....und sogt,,,,

maaaaahhhhh bist des DEKOHERZAL....gggggg
de GITTI und de RENATE hom mol bled gschaut,,,
tjaaaaa PROMI;;;ggggg ...
und wer wor des wos mi dooooo erkannt hot,,,,,
jaaaa de liabe FANNY von FANNYSLIEBSTE

mei sie is sooooo ah liabe,,,,und i hob mi gaaaaanz sakrisch gfreit,,,,,
hom no ah BUIDL gmacht,,,,
ja i wieda nit,,,,, i DUMMERLE,,,,
bussaleee FANNY,,,,, bis zum nachsten mol... okeeee

aber dann hob i wirklich an PROMI getroffen,,,
ahhhhhh KREISCH
und des war echt total witzig,,,,
i bin ja bei INSTAGRAM,,,,
und do hob i jaaaaa ganz genau mitgriagt wer soooo alles auf der MESS is

unter anderen hob i gsehn das de SYL von SYL-LOVES-SHABBY
ah auf der MESS is,,,,
und grod als i da SYL schreiben wollt steht de vor mir
und wieder genauuuuu im GG STAND
stands dann vor mir ahhhhhhh KREISCH,,,,
i wollt sie schoooo sooo lang mol treffn,,,

tjaaaaa MISTEKUACHA,,,, wieda koa BUIDL gmacht,,,,
auf alle FÄLLE SYL... i hob mo sooooo gfreit das ma uns gsehn hom
FREU.... freu,,, i mog di volleeeee gern,,,,,ggggg

sooooo aber jetzt wollts sicher mol BUIDLN schaun,,,
und nit lei lesn,,,,ggggg
mei i woas bin an QUATSCHTANTN,,,,

und los,,,,,
SOOOOOOO scheeeeen gaaaaa
mei LIEBLIGSFARB...... ROT/WEISS

MEI wir gfrein uns schooooo wenn de neiche WARE kummt
FREU.....freu......



toll gaaaaa

und wo warn ma noooooo
natürli ah beim 
I B LAURSEN-STAND....

mei i find den immer soooooo
scheeeeen....


mei wor hätten am liabsten den ganzen STAND
aufkafft,,,,und direkt ins BLICKWINKAL schicka kenna,,,ggggg

soooooo des wars mit de BUIDLN 
aber nooo nit SCHLUß mit mein GEQUATSCHE,,,gggg
weil i noooo nette MÄDLS getroffen hob
und DANK INSTA....
ham ma zam gfunden,,,,
mhhhh ....i glab des war bei KAR:::KAR::::
mei i woas nimma des mit de nettn TASSN....ggggg
auf alle FÄLLEEE
hob i de MÄDLS...
getroffen,,,,

und zwar de XANI  de sunshinexani
,,,,,und de 
und de MARLI  ,, kleines-landmaedchen
und de liabe ROSI von  roeschen-u40

soooooo nett gwesn mit de MÄDLS;;;
BUIDL...
nomal MISTEKUACHA
BUIDL scho gmacht aber sooooo wos von
UNSCHARF,,,gggggg

auf alle FÄLLE des nachste mol nehma uns mehra ZEIT gell MÄDLS...

wünsch EICH no an gaaaanz feinen ABEND
bussaleee bis bald de BIRGIT des DEKOHERZAL