Sonntag, 17. Juni 2018

zu BESUCH im BLAUEN HÄUSALEEEEEE.......


SCHNACKIS...….i woas scho wieda vier WOCHA umma ……
und daweil wollt i eich ja scho de längste weil de BUIDLN
vom BLAUEN HÄUSAL zoagen,,,,,,,,des was soooooooo scheeeeeee


des lustige war ja das i ja nit mal gwusst hob das i als i mei SIMONAL getroffen hob
in OBERSTAUFEN,,,,, des BLAUE HÄUSAL do is…...


mei hob i große AUGAL griagt als sie gsogt hot,,,,,
nacher kemma no in an tollen DEKOLADEN,,,,,,,
ins BLAUE HAUS,,,,,,
wooooooos 
hob i gsogt do is des BLAUE HAUS

mei und dann is mir eingfalln 
genauuuuuuuu

in dem ORT is ja des GSCHÄFTL
wo i scho lang mol hinwollt,,,,,GRINS


 rauf und RUNTER bin i ganga,,,,,,,,
mei de hom BIACHALA ,,,,,,wisst scho soooooooo BIACHALE
wia i es gern mog,,,,, so BIACHALA von denen i kaum welche hob
sooooo BIACHALA wo KUCHEN zum backen drinn sind,,,,,,,
hob kurz überlegt,,,,, mhhhhh 65 hob i scho,,,,,
okeeeeee scheiss drauf,,,, de 3 hom scho no PLOTZ,,,,,,freu,,,,freu

 und soooo ah gmiatliches CAFE is dabei ,,,,,,uiiiiii und KUCHEN,,,,,,
tja wenn i scho da bin muas i ma scho einen in de FIGUR haun,,,,,,,
mei der HAGELSCHADEN auf de HAXN is eh scho do
dann macht ah sooooo ah kloans STÜCKAL KUACHA ah nix mehr aus,,,,,ggggg


hob dann ah de CHEFIN gsehn,,,,,, mei is des ah fesche MAUS gwesen,,,,,
hob ah glei gfrogt ob i ah paar BUIDLN macha kannt,,,,,,
hab nit so viel damacht,,,,,, war mit KUACHA BIACHAL schaun beschäftigt,,,,,



 sooooo NETT gaaaaa…. sogar mein SCHNACKI hot große AUGAL gmacht,,,,,,GRINS




SOOOOO jetzt kennts no ah BUIDLN schaun,,,,,,,






sooooo des wars für heit,,,,,,, wünsch EICH nooooo an gaaanz an feinen SONNTOG,,,,,

machts es eich feini,,,,,

BUSSALE bis bald de BIRGIT des DEKOHERZAL,,,,,,

(Hob des jetzt nit als WERBUNG hinterlegt,,,,,, weil i ja nichts dafür bekommen hab,,,,,
wollt eich des nur zeigen wia guat ma des da gfalln hot,,,,, gelle,,,,,,)

Sonntag, 13. Mai 2018

wunderscheeeeen MUTTERTOG,,,,,,,

HALLÖLLEEE meine SCHNACKERLEN,,,,,,


gestern habts sicher gwartet das an BÄRBELPOST gibt,,,,,,,

tjaaaaa ,,,,,,, habs wieder mol vergessen,,,,
guat das i meine BÄRBELS hab de mi immer erinnern,,,,

SCHNAAAACKI,,,,,, du bist heit dran,,,,,,,,

habs GESTERN aber nimmer gschafft,,,,,guat dann,  gibts heit am MUTTERTOG
ah  paar BUIDLN aufs AUGAL......


i zeig EICH ah PAAR BUIDLN von mein GARTEN .....


i bin jeden TAG DANKBAR ,,,,,,,des miterleben zu dürfen
wie alles wachst und gedeiht,,,

wie aus dem NICHTS aus der ERDE ,,,was GRÜNS rausspitzelt,,,,,,


fast kann ma zuaschaun,,,,,wias wachst,,,,,,


und bei meiner LISA,,,,,,meiner SCHWIEGERTOCHTER kann ma ah 
schaun wias BAUCHAL wachst,,,,,,,

JAAAAAAAAA i werd wieder OMA.....freu...freu.....
nach 5 BUAM......san ma gschpannt wos wird,,,,,,



bis jetzt hots de HAXN zamghebt,,,,,,GRINS,,,,,

i wünsch EICH noch an gaaaaanz scheeeeeeen MUTTERTOG.....
meine KINDER kemma heit mit de KLOANEN,,,,,,,
da werd ma guat GRILLEN 
und i werd nebenbei schaun ob wieder wos gwachsen is,,,,,,

DRÜCK EICH aus der FERNE bis bald de BIRGIT

Donnerstag, 10. Mai 2018

RAMONAS ELFENREICH......


ohhhhhh meine SCHNACKERLEN,,,,,
heut gfrei i mi eich neiche BUIDLN zu zeigen,,,,,,freu,,,frei

naaaaaa wo sind wir da,,,,,,,,


de meisten werden es glei erkennt haben,,,,,,

genau bei unser RAMONA,,,,,



de GITTI und de BERNADETT,,,,
haben uns auf dem WEG gmacht glei um siebene in da FRUAH,,,,,
vom schiachen WETTER weg,,,
in den SONNENSCHEIN


 OHHHHHH und bei der RAMONA geht immer unser HERZAL auf,,,
da kannst stundenlang stöbern ,,,,,, staunen....gfein,,,,,,,
den LECKERSTEN KUACHSSTÜCKALEN essen,,,,,,
sie drücken gell RAMONA,,,,, de SEELE baumeln lassen


und natürlich de scheeeensten BLUMAL und DEKO kaufen


 in de KIRSCHBAM,,,,,, mhhhh i glab halt das des einer is,,,,

in den hab i mei VERLIEBT,,,,,
am liebsten hätt i den ausgebuddelt und mitgnomma.......
ja statt unseren faulen APFELBAM....grins



sie hat ja jetzt mehr SHABBY und BROCANTE
jedes TEIL hätt i ma am liabsten mitgnomma,,,,,




de TULPEN san de nit ah TRAUM,,,,,,sooooo scheeeeeen





den gaaaanzen KOFERRAUM haben wir voll ghabt.......
voll mit BLUMAL.....
und wunderbare ERINNERUNGEN,,,,,,,




 vielen DANK RAMONA,,,,
für den netten wunderbaren TOG bei EICH,,,,

und streichel die KATZALEN von uns,,,,,

wünsch EICH no an feinen TOG
bussale bis bald de BIRGIT des DEKOHERZAL

Montag, 23. April 2018

on TOUR im ALLGÄU.........


AHHHHHH i muas eich dazähln wo i und mei SCHNACKI am WOCHENEND waren

in OBERSTAUFEN im ALGÄU.......auf der ALM........ggggg
auf der MOHRALPE....

jaaaaaa i und de BERG.......koa ANGST wir san mit dem TAXI raufgfahrn,,,,,,,GRINS.....



und der GRUND war mei SIMONALE,,,,,,,

die hot ihren 50ga GFEIERT,,,,,,und weil i soooooo gern mog
san ma natürlich komma.......DAAAANKE das wir dabei san ham dürfen


ausschaun tuat sie ja wia 40ge ......ein ENERGIEBÜNDEL und ihr LACHA steckt einfach an
ah wenn ma sie nimmer erkennen dat,,,,,,,IHR LACHA vergisst ma nia gell ANJA....grins


mei SIMONALE is mir in de letzten 23 JAHR so ans HERZAL gwachsen,,,,,,
sie is einfach ein SONNENSCHEIN und i freu mi soooooo das sie IHR HERZBLATT gfunden hot,,,,,


mei war des ah GAUDI,,,,,,mit großen HALLO san wir auf der ALPE ankumma......


alle MÄDELS auf ein HAUFA,,,,,,,
mei de JUNGS ham ma gaaaaanz vergessen,,,,,
okeeee des mach ma des nächste mol....
gelle






da SIMONALE ihr SCHWESTERHERZAL mit FAMILIE......





 den jungen BURSCHEN kenn i schoooooooo seit er gaaaaanz KLOA war,,,
ein WINDELBUBSER war er damals noch



scheeeeen zu sehen,,,, wos für ah fescher KERL aus dem gworden is,,,,,
und sei MAUSAL,,,,,, sooooo ah LIABE........


mei mit den MUSIKANTEN ,,,ham ma ah GLACHTER ghabt,,,,,,,,
de waren zwar nimmer so FRISCH,,,,,,,
aber ah STIMMUNG ham de gmacht


und des WITZIGE is als wir ankomma san hams grad des KUFSTEINLIED gspielt


mei SÜFFIG wars,,,,,,,und sooooo LUSTIG


 ES war ah super WOCHENENDE,,,,,,,und DAAAANKSCHEEEEEN nochmal für de EINLADUNG,,,,,,mei SIMONALE

und wisst wos ah total super war,,,,,,,freu,,,,,freu

bin erst als wir da waren drauf kumme das in OBERSTAUFEN jaaaaaaa
des blaue HAUS,,,,,,is.......und de BUIDLN davon zeig i EICH des nächste mol

bis bald de BIRGIT des DEKOHERZAL